Expozitie la Bucuresti


fotografia cu care am castigat :)
si mai jos sunt cateva fotografii de la locul expozitiei :D


citez:*Incepand din 12.12.2010 am deschis in Pasajul Universitatii (de la metrou) expozitia de fotografie cu tema “ Romania , esti frumoasa!”. Aici sunt expuse cele 100 de fotografii castigatoare in urma concursului de fotografie organizat cu ocazia centenarului L’Oreal.
In concurs au fost inscrise peste 17.700 de fotografii, in cele cinci categorii: „natura noastra”, „oamenii nostri”, „cladirile noastre”, „obiectele noastre” si „alte frumuseti”. Cele 100 de fotografii castigatoare, care prezintă frumusetea Romaniei vazuta prin ochii tai si a altor tineri, vor fi expuse pana la 29 ianuarie.*

Probabil ca v-ati dat seama despre ce e vorba din mailul pe care l-am citat mai sus...daca nu, va reamintesc ca am participat la un concurs de fotografie acum cateva luni de zile, in urma caruia am castigat o suma de bani (rezonabila as putea spune:P) si, dupa cum puteti observa din fotografiile de mai sus, o expozitie cu toate fotografiile castigatoare, printre care si a mea, evident :D

Am fost foarte incantata cand am auzit ca va fi si o expozitie cu fotografiile castigatoare. Aceasta ar fi prima data cand una din fotografiile mele apare intr-o expozitie :D sper sa nu fie si ultima :P

3 comments: